Frakt & retur

Levering

Å handle snus hos megasnus.no er en enkel sak. Du legger snusen i handlekurven, betaler med Klarna, og venter på at Bring leverer snuse i postkassen få dager senere. Enkelt og greit. Dersom det mot formodning ikke er plass til all snusen du har bestilt i postkassen, blir pakken hengt på døren din, eller du vil få et varsel om utlevering på nærmeste postkontor/post i butikk.

Det er selvfølgelig gratis å få tilsendt snusen din (ved ordre over 399kr, pakke levert på posten). Pakker under 399kr vil bli tillagt 39kr i fraktomkostninger.

Vi selger kun til norske adresser, og dessverre ikke til Svalbard og Jan Mayen.

All snus sendes fra Norge og ingen ytterligere toll, gebyrer eller avgifter tilkommer.

Av praktiske årsaker har vi satt en stopp ved bestilling av mer enn 100 bokser snus, men ønsker du å gjøre en større bestilling så får vi naturligvis til det. Kontakt oss i så fall på kundeservice@megasnus.no.

Retur

Har du kjøpt mer snus enn du trenger, eller kjøpt feil smak? No worries, bare kontakt oss på retur@megasnus.no, så fikser vi dette. Det eneste vi krever er at produktet du vil returnere (kjøp over 299kr) er i tilsvarende stand som det ble mottatt – det vil si uåpnet, ubrukt og i god stand, og at du kontakter oss innen 14 dager. For eksempel vil en rull snus (5 eller 10 bokser), der forseglingen er brutt, ikke klassifisere som uåpnet, og kan således bli vurdert som ikke returnerbar. Frakten for innsending av returvarer må du dessverre dekke selv.

Angrerett

Ihht angrerettloven har du rett til å gå fra avtalen uten å oppgi grunn for dette. Angrefristen er 14 dager fra datoen du mottok varene. Har du bestilt flere varer som sendes i flere omganger, er det den siste leveransen som er gjeldende. Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten, må dette fremkomme i klartekst i din henvendelse til oss via retur@megasnus.no. Frakten for innsending av returvarer må du dessverre dekke selv.

Vi vil tilbakebetale totalt beløp for varene fratrukket eventuelle fraktomkostninger. Dersom varen anses å ha en verdireduksjon som skyldes kundens håndtering, kan også et beløp tilsvarende verdireduksjonen trekkes fra.

Reklamasjon

Dersom du, mot formodning, skulle ha mottatt noen produkter som ikke svarer til forventningene, er skadet eller mangelfulle, må du kontakte oss på retur@megasnus.no så snart som mulig. Vi trenger da korrekt ordrenummer og årsaken til reklamasjonen.

Ved innsending av varer, skal disse alltid sendes inn som om de var feilfrie, dvs at varen må beskyttes om ikke risikere å bli skadet. Vi vil dekke returkostnadene for godkjente reklamasjoner.

Etter at varen er mottatt og klarert hos oss, vil Klarna håndtere tilbakebetalingen.

Norsnus AS forbeholder seg retten til å avvise en reklamasjon dersom vi ikke finner varene mangelfulle etter gjeldende lovgivning. I de tilfellene en vare er returnert grunnet reklamasjon, og de ikke finnes mangelfulle, vil kunden måtte betale et gebyr tilsvarende de kostnadene Norsnus AS har hatt i forbindelse med administrasjon og frakt, begrenset oppad til 299kr.

S